Wybierz turystykę aktywną!

góry stołowePo gorących letnich miesiącach przychodzą chłodniejsze choć nie mniej piękne jesienne dni, idealne na turystykę aktywną. Zamiast siłowni czy ćwiczeń można wybrać się na tydzień wędrówek na łonie natury i nie dbając nawet szczególnie o dietę zgubić jeden-dwa kilogramy. Turystyka aktywna jest idealną alternatywą leżenia plackiem na plaży, szczególnie zaś dla osób, które są ciekawe świata, lubią naturę i długie spacery. Prezentujemy poniżej przyjemne polskie regiony dla osób, które mają ochotę spędzić urlop aktywnie choć niekoniecznie pokonując forsowne szlaki w górach.

czytaj dalej

Alkohol a odchudzanie

Drink pomarańczowy Piwo ze znajomymi w knajpie, wino na imprezie, wódka na weselu koleżanki. Pijemy przy okazji, do towarzystwa i często nie potrafimy sobie nawet przypomnieć ile i czego wypiliśmy. Tymczasem alkohol działa nie tylko w ten najbardziej widoczny sposób, pozbawiając nas świadomości i dając przykre syndromy dnia następnego.

czytaj dalej

Joga a odchudzanie

joga asana diamentOdchudzając się wybieramy często różne formy aktywności, by szybciej i efektywniej spalić tkankę tłuszczową. Często kierujemy się tym, co polecają nam znajomi lub co nas pociąga. Niektórzy z nas z chęcią wybraliby jogę, ale słyszą, że jest ona zbyt powolna, by praktykując ją schudnąć. Czy to prawda?

czytaj dalej

Sezon na dynię

dyniaDynia jest lekkostrawnym warzywem i warto włączyć ją do jadłospisu. Nie wywołuje ona alergii, działa odkwaszająco na organizm i wspomaga system odpornościowy. Jest też niskokaloryczna - 100g (pół szklanki) to zaledwie 30 kalorii.

czytaj dalej

Bestseller jesieni – Jabłko

jabłkoJabłko to jedno z najpopularniejszych owoców w Polsce. Jego smakiem możemy się cieszyć przez cały rok. Dzięki różnorodności jego smaku każdy znajdzie swój ulubiony gatunek, a jesienią jabłka są nie tylko najtańsze, ale i najsmaczniejsze.

czytaj dalej

Żywność w typie pro

jogurtProbiotyki często kojarzą nam się z tabletkami połykanymi po infekcji czy w chorobie. Jednak zalecane jest ich regularne spożycie gdyż, korzystnie wpływają na nasz układ trawienny i cały organizm.

czytaj dalej

Przez żołądek do … pięknej skóry

owoceDbasz o siebie, starasz się zdrowo odżywiać zapewni Ci nie tylko dobre samopoczucie, ale i piękną skórę. Wystarczy pamiętać o kilku ważnych i potrzebnych skórze witaminach i mikroelementach. Cynk, witamina A, C i E pomogą nam odżywić naszą skórę, ale także włosy i paznokcie.

czytaj dalej